tiistai 16. syyskuuta 2014

Kolme vuotta

Elämäni ilo ja valo täytti perjantaina jo kolme vuotta.
Kaikki jotka omistavat lemmikin pystyvät varmasti yhtymään seuraavaan tekstiin jonka perjantaina facebookkiin kirjoitin

Tulen ikuisesti muistamaan sen päivän kun tulit pienenä pallerona meidän elämäämme. Joka aamu kun herään saan herätä sinun nappisilmien tuijotukseen. Kotiin tullessamme olet joka kerta pakahtua riemusta, olin sitten poissa tunnin tai kahdeksan. Olet aina valmiina toimeen kuin toimeen mielettömällä energialla ja motivaatiolla. Jos olen surullinen tai minulla on huono päivä, sinä osaat lohduttaa minua, jo pelkkä läsnäolosi riittää ja tekee kaiken paremmaksi. Tuot meidän elämään niin käsittämättömän paljon iloa. Sinun pyyteetön rakkautesi on uskomatonta. Jaksat aina olla yhtä iloinen, avoin, positiivinen ja rohkea. Mikäli sinunlaisiasi olisi enemmän, uskon että maailma olisi paljon parempi paikka elää. Vaikka joskus saatkin minut hermostumaan loputtomalla energiallasi ja joudun joskus käyttämään EI sanaa niin haluan viettää aikaa kanssasi niin paljon kuin mahdollista.

Voi kun vain tietäisit ja ymmärtäisit kuinka suunnattoman rakas, merkittävä,
ainutlaatuinen ja tärkeä olet minulle. Olet korvaamaton. En halua kuvitella elämää ilman sinua ja toivon kanssasi paljon lisää yhteisiä muistoja.

Paljon Paljon Onnea Rakas!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti