lauantai 30. huhtikuuta 2016

Mä aina teen jotain dorkaa, kohellan ja sekoilen. Silti sulle mä kelpaan. Oon tarpeeks täydellinen

Pikaiset vapputerkut meidän poppoolta. Me vietämme vappua ihan kotosalla nauttien vapaaviikonlopusta. Avataan viimein grillikausi ja ehkäpä pojatkin saavat herkutella vähän normaalia enemmän. Nukutaan pitkään, lenkkeillään paljon ja nautitaan omasta pihasta, terassista, ystävistä ja rakkaimmista. Lämpötilakin ainakin tällä hetkellä tuntuu hellivän. Viimein. Mä oon jo ehtinyt nimittää tän kevään kumisaapaskevääksi, koska mikään muu kevät ei varmasti ole joutunut käyttämään näin paljon kumisaappaita. Tarkoitus on myös korkata treenikausi omalla pihalla. Hypyt ja putki on kaivettu varastosta joten nyt pääsee siis pientä treeniä tekemään hyvin lähellä. Nyt lähdetään vetämään 10 kilsan lenkki kävellen ja osan juosten niin voi sitten hyvällä omallatunnolla syödä illalla pari munkkia.


Railakasta vappua kaikille!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti